Goederen worden pas verzonden of afgeleverd bij u thuis als deze betaald zijn.

Bij afhaling worden de goederen cash of met overschrijving betaald.  Bij overschrijving moet het verschuldigde bedrag op de bankrekening van Elilu staan op het moment van afhaling.

Bij afhaling wordt  er (na betaling) op voorhand een datum en uur afgesproken.

Beschadigingen aan goederen moeten ten laatste een week na ontvangst gemeld worden. Bij aflevering door Elilu of ophaling worden beschadigingen onmiddellijk gemeld.

Beschadigde goederen worden altijd bekeken en beoordeeld door de zaakvoerder .

Beschadigde goederen worden geruild of de aankoopsom ervan wordt in vermindering gebracht bij volgende aankoop. Er wordt niets terug betaald !

Goederen die om een of andere reden niet kunnen geleverd worden door Elilu  worden terug meegenomen naar de winkel .

Leveringskosten worden opnieuw aangerekend als de leverancier een tweede keer moet komen .

De leveringsdatum en tijd worden  in samenspraak met de koper en Elilu afgesproken. Dit kan telefonisch of via mail. 

U ontvangt van Elilu een e-mail of telefoon (indien u geen e-mailadres heeft) waneer wij uw betaling hebben ontvangen.

Wanneer de levering niet kan doorgaan op het afgesproken moment vernemen wij dit graag op tijd via sms of telefoon op het nummer 0495 21 44 64. BIj het nalaten hiervan reken wij u de leveringskosten aan.

Alvast bedankt

Elilu